CTS Turbo.
Kanadensiska CTS Turbo växer och växer, tillverkning av intercoolers, turbo-kit, tryckrör, insugskit, avgassystem ja mer eller mindre allt som har med prestanda att göra är en speciallitet för Clay och hans personal.
CTS Turbo.
Kanadensiska CTS Turbo växer och växer, tillverkning av intercoolers, turbo-kit, tryckrör, insugskit, avgassystem ja mer eller mindre allt som har med prestanda att göra är en speciallitet för Clay och hans personal.
CTS Turbo blev från början kända för deras turbo kit till VW Golf R32, men idag är det mycket mer än så i deras portfölj som inkluderar mer eller mindre allt man kan uppgradera på en VAG bil.
Leverans tid på CTS Turbo delar:
Generellt 1-30 dagar, visa delar finns i lager hos oss.
Kanadensiska CTS Turbo har tagit fram en ersättnings dumpventil för den svarta Bosch original dumpventilen.Här är den en aluminium dumpventil som tål extrema laddtryck och temperaturer.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
Kanadensiska CTS Turbo har tagit fram en ersättnings dumpventil för den svarta Bosch original dumpventilen.Här är den en aluminium dumpventil som tål extrema laddtryck och temperaturer.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.
CTS Turbo har utvecklat en anslutning med nippel för att man på Audi/VW med 3,0TFSi motorn ska kunna ansluta en laddtrycksmätare.
CTS Turbo erbjuder ett verktygs kit för att man ska kunna ta bort remhjulet på 3,0TFSi motorn så enkelt som möjligt.
CTS Turbo har valt att tillverka ett nytt remhjul för att kunna ändra utväxling på kompressorn i Audis populära 3,0TFSi motor. 3,0TFSi motorn har blivit en av dom mest populära motorerna i hela Audis modelprogram att optimera i både Audi S4, S5, A4, A5, A6, A7, Q5, Q7, SQ5, och även i Volkswagen Touareg.