CTS Turbo.
Kanadensiska CTS Turbo växer och växer, tillverkning av intercoolers, turbo-kit, tryckrör, insugskit, avgassystem ja mer eller mindre allt som har med prestanda att göra är en speciallitet för Clay och hans personal.
CTS Turbo.
Kanadensiska CTS Turbo växer och växer, tillverkning av intercoolers, turbo-kit, tryckrör, insugskit, avgassystem ja mer eller mindre allt som har med prestanda att göra är en speciallitet för Clay och hans personal.
CTS Turbo blev från början kända för deras turbo kit till VW Golf R32, men idag är det mycket mer än så i deras portfölj som inkluderar mer eller mindre allt man kan uppgradera på en VAG bil.
Leverans tid på CTS Turbo delar:
Generellt 1-30 dagar, visa delar finns i lager hos oss.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
Kanadensiska CTS Turbo har tagit fram ett K04 Turbo kit till VAG koncernen med tvärställd 2,0TSi motor i den så kallde MK6 generationen.En klart både prisvärd och driftsäker lösning är att använda K04 turbon från Audi S3 8P, Audi TTS, VW Golf R med flera till till dessa bilar.
CTS Turbo har tagit fram ett uppdaterat rör till spjällhuset, detta på grund av att original röret har mycket att önska när det gäller flöde och konstruktion.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har idag blivit en av dom större och bättre tillverkarna på insugskit till VAG koncernen och deras prestanda modeller.Enkla, prisvärda och effektfulla insugskit har blivit ett signum för CTS Turbo från Kanada idag.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram en uppdaterad dumpventil, detta på grund av att original dumpventilen på MQB 2,0TFSi motorn inte klarar av att hantera höga effektsiffror.
CTS Turbo har tagit fram ett nytt tryckrör för att ersätta det tillplattade original röret som sitter direkt efter turbon på 2,0TFSi motorn.